LVT Lamberk 10-17.7.2011

19.07.2011 20:57

Tak už jsou to tři dny, kdy jsem se vrátila z LVT Lamberk. Musím říct, že lepší tábor jsem si vybrat nemohla. Měli jsme úžasné trenérky Martinu Vaškebovou a Veroniku Krčmářovou a sem tam nám postavil tratě i Honza Smoček. Tábor se konal od 10 do 17.7 a kdybych to šlo tak bych tam byla ještě teď. Trénovalo se třikrát denně ( teda já i 5x :)) Hlavním aktérem byl samozřejmě Míša, protože tábor byl věnovaný pokročilým psům a ty tratě co byly stavěné, tak tomu vážně odpovídaly. Míša teda trénoval ráno, odpoledne a večer :) Rano a odpoledne jsmě běhali sekvence a večer se běhaly celé parkury. Mezitím v poledních pauzách a večer po normálním tréninku se nám ještě Martina věnovala a proháněly jsme Evrouše. Jsem ráda, že se mi ještě mimo tréninky věnovala, protože rad není nikdy dost a obvzlášť s Evrym :) Počasí nám taky vyšlo, většina dnů bylo kolem 30 stupňů, sice mohlo být míň, ale lepší jak stálé přeháňky. V noci nás sem tam provázely bouřky, ale všichni jsme přežili a na nikoho nespadl strom .))) Skoro celý týden nám za zády padaly stromy, protože si zrovna lesáci vybraly termín kácení stromů a tak si psy zvykali na jiné zvuky. Někdy nám teda naskakovala husí kůže, když kousek za chatkou padal strom a poté káceli i kaštan, který měl cca 20 metrů a padal směrem na náš rozestavěný parkur, to se nám ale běhalo rychle když jsme slyšeli jak zapínají stroj :))) Musím říct, že to bylo pěkný vzrůšo :D

Sobotní den se konaly závody a to dvě zkoušky a jumping. Po týdením tréninku jsem byla docela ráda, že jsem Míšu vůbec probudila ale nakonec jsme dopadli ještě docela dobře. Jumping jsme zaběhli na 12 místo s jednou odmítačkou z 28. Druhá zkouška byla velice těžká a jako jediní z SA3 jsme trať doběhli do cíle a tak jsme skončili na 1 místě. Druhá zkouška nebyla taky nijak jednoduchá a nakonec 4 místo. Ve zkouškách se vyhlašoval součet a tak jsme si odnesli 1 místo.

Udělala jsem také pár fotek, ale moc se mi fotit nechtělo a hlavně ta kvalita je příšerná :(

Jak už jsem říkala na začátku tak to byl nejlepší tábor, doufám, že zase na takový někdy pojedu :)

A za velikánskou trpělivost děkujeme trenérkám!!!