11.6.2011

11.06.2011 21:58

Dneska jsme byli na závodech v Hruškách a zazávodil jsme si teda poprvé v SA3. No když jsem si procházela parkur, tak bych tam nejradši nešla, teď když se dívám na video, tak se mi to tak těžké nezdá :) No, ale díky tomu, že nás bylo jenom 6, a tři se diskli, tak jsme skončili na 3 místě, trestné body radši uvádět nebudu (jedna chyba a jedno odmítnutí a pak trošku body za čas) :))) .....tak hádejte :D

Druhý běh byl Open a s tím jsem byla spokojená, sice se mi zdála opět trošku horší trať ( rozhodčí nás dneska nešetřila :) ) Míša s čistým během bez trestných bodů za čas skončil na 3 místě z 23!!! :))) Docela dobrý úspěch na nás :)

A Jumping, nejlehčí parkur dneška, dopadl jak jinak než katastrofou, to je tak vždycky když jedu na normální závody kde se běží 3 běhy :D Míša opět dělal naschvály a hned na 4 překážce si leťel do tunelu a to mu nestačilo a do slalomu naběhl druhou stranou, pak jsem začala dělat blbosti i já a to byl vážně konec :D Prostě nám stačí dva běhy za den, třetí prostě už ne:))

A samozřejmě video :)