12. - 13. 11. 2011

13.11.2011 22:01

Včerejšek a dnešek jsme strávily samozřejmě čím jiným než agilitěním :) Včera náš klub pořádal závody a tak jsme si s Míšou samozřejmě zaběhali. Míšula byl jako vždy spolehlivý a šikovný, takže jsem měli tři čisté běhy (krom, tr.b. za čas :)). A ve velkém počtu psů v kategorií S jsme skončily:

Jumping: 12m/35

SA3: 4m/9

Open: 8m/35

Videa bohužel nemám, protože se vybily baterky :( Ale když už jsme si tak běhali, tak jsem zapřáhla i Evryho ať se taky činí a běželi jsme jako předskokani. Musím říct, že jsem byla ráda, že jsem běhala ještě s Míšou, protože jsem si připadala jako začátečník, který v životě neviděl trať a běží se psem poprvé. Úplně stejně se choval i Evrouš :) takže to byla fajn podívaná. Hlavně když mi nevadí, že tak trapasíme :D. Hned na třetí překážče jsme totiž zaběhli vždycky jinam. Taky proč by nééé, když se staví tak blbá trať, dva tunely za sebou a já místo do druhého tunelu mám jít na skočku :)))) Ale paní rozhodčí Slávka Podmolová mně dala malou naději a říkala, že to bude dobré, že se to vyběhá :) Tak uvidíme, budeme se snažit :)

 

Dneska jsem opět agilitili a trénovali jsme s Irenou Kochovou. Trať byla bezva trochu obtížnější, takže s Míšou to bylo fajnové. A bylo nám řečeno, že u nás není moc co řešit, jenom, že čekám delší dobu u skočky když ji skáče a že mám klidně běžet dál. Tak to mě potěšilo a pak nastalo to horší číslo :) S Evrym jít na takovou trať je trochu horší. Jelikož mu nevěřím jako Míšovi, takže stále se za ním otáčím jestli to vážně skočí, tím pak zase nestíhám běžet a pak je Evry předemnou a já funím za ním :D Ale zase mi udělal radost, že si začíná uvědomovat, že na těch zónách se vážně stojí a né skáčou... Ale hlavní je, že mě to s Evrym hrozně baví, vždycky se naučím něco jiného :) A teď nastává zima a my musíme pěkně makat, takže nám držte palce!! :)