14-15.4.2012

19.04.2012 20:47

Trochu pozdě, ale přece něco, napíšu o agi víkendu ve Chvalnově. Už při prvním pohledu startovky mi bylo jasné, že asi tratě nebudou zrovna jednoduché, ale tak těžké tratě co byly v sobotu jsem asi ještě nezažila :) První běh s Míšou byla taková prohlídka po parkuru, po 4 překážce jsme se diskli a nic se nám nedařilo, Evryho jedničková zkouška probíhala zajímavě, protože poprvé viděl stůl, poprvé ho přeletěl a podruhé se tam nemohl vyhrabat :D Míšova zkouška vypadala nadějně, ale pak to přišlo když jsme nějak minuli předposlední skočku ;) A když si vzpomenu na Evryho jumping, kde se běžel 2x stejný tunel hned za sebou to bylo taky dobrý, ale to Evry dobře pochopil. Když sobotu shrnu, tak jsem se 5x diskli :) a jednou Míša doběhl jumping 8/42.

Trochu jsem váhala jestli mám v neděli vyrazit na místo činu, ale samozřejmě mi to nedalo a udělala jsem dobře :) Neděle byla úspěšná hlavně pro Míšu, ale Evry nezůstal po zadu a složil svoji první zkoušku v LA1 (3místo/10). Míšák zaběhl také zkoušku stejně jako Evry a pak se ještě činil v jumpingu 9/42 a openu 5/42. A v součtu Míša skončil na 2 místě!!! a dostal nádherný pohár :) Nedělní běhy byly o trochu lehčí jako sobotní, ale nebyla to zrovna ,,pohodička,, :)))

A tady jsou pěkné fotečky kluků od Wasserbauerů :)