19.-20.5.2012

20.05.2012 20:43

Opět super agi víkend a ty jsou prostě nejlepší :)

Sobotu jsme trávili s Evrym v Kroměříži na intenzivce s Míšou Motyčkovou, celý den jsme trénovali na jednom parkuru a dalo nám to zabrat :) Evry byl pomalý, ale snažil se ;) A zde je videjko ....

V neděli jsme jeli všechny nové poznatky vyzkoušet na závody do Šumperka :)

Míšáček,  jako vždy tryskomyška a byl moc šikovný :) Měl ve třech běhách jenom jednu odmítačku, prostě dokonalý pes ;) Jedna perlička v Míšové zkoušce: běžím třetí překážku a zjišťuji, že se mi rozvázala tkanička, říkám si: to bude dobré...... pošlu Míšu do tunelu, najednou se mi podlomí nohy, já padám, ale furt si říkám, rychle, rychle a tak se otáčím směrem na další překážku a vstávám....a jupííí, já vstala dřív jak Míša vyběhl z tunelu :D a s rozvázanou tkaničkou jsem doběhla až do cíle a jsem i živá ještě :D

Evryho  běhy byly plné adrenalinu, ale trochu jinak jak s Míšou. Doběhli jsme pouze jumping a skoro už jsme měli i zkoušku, kterou jsem řídila za psem a on suprově běžel, až na poslední skočku, kterou mi skočil jinou :( to mě dostalo :D V openu jsme se diskli hned u druhé překážky, když jsem ho nechala skočit dálku ještě jednou, protože mi do ní poprvé napral a shodil boční tyčku. Prostě neřízená střela :D