29.4.2012

04.05.2012 20:52

Konečně jsem se k tomu dostala a napíšu pár slov o nedělních Working testech BD. Ráno jsme vyrazily k Telči do kempu Rašná, kde je fakt krásně a hlavně bylo nádherné počasí, což Evrymu moc nepasovalo :) Evryho jsem měla přihlášeného na 3 úrovně, teda pokud zvládneme ty předchozí.... První úroveň Primary jsme zvládli bez nějakých větších problémů, krom čuchání po zemi :( Druhá úroveň Junior, nebyla taky nějak zvlášť těžká, ale oční kontakt u chůze u nohy nehrozil a to stálé čuchání.......acho joooo :( Evry byl trochu otrávený z čekání mezi cviky, ale ožil až v 3 úrovni Intermediate když se šlo na pole a zjistil, že bude hledat ztracený předmět ;) V docela dost vysoké trávě mi našel peněženku, kterou mi přinesl a moc mě tím potěšil :) Boužel, tak jak jsem předvídala, tak to i dopadlo a bohužel jsme nedali aport na požadovaných 80%, k úspěšnému složení zkoušky nám chyběl jeden bod v aportu :/ Tak aspoň víme co trénovat a příští rok nám to snad vyjde ;)