5.5.2012

05.05.2012 21:19

Ještě rychle za tepla musím aktualizovat, jinak se k tomu už zase nedokopu :)

Dneska jsme byli v Bystrovanech kousek od Olomouce na závodech Květnové skotačení.

Evry běhal dneska luxusně a to hlavně v openu, kde si vyběhal poprvé 1 místo bez odmítnutí a chyb s krásným časem a suprovou postupovkou :)

Jumping bohužel nevyšel, protože přišla diskvalifikace ještě dřív než jsem se stačila rozběhnout, protože jedno chlupaté trdlo vyběhlo dřív než mělo. Ale po druhém vystartování zaběhl trať s jednou shozenou laťkou. Při zkoušce jsem se u jedné skočky nedomluvili a Evryho jsem měla opět přilepeného na zádech :D a k tomu ještě jedna shozená laťka a bylo z toho 6 místo VD.

Mišák se v jumpingu zase diskl hned u druhé překážky, když mi vletěl na zeď místo skočky, která stále těsně u ní ;) jinak dál to bylo čiště.... škoda, no :) Zkoušku jsem doběhli čistě, ale to co tam zase předváděla panička tomu moc nenasvědčovalo :) ale i tak 2 místo. Poslední běh open běžel Mišák pěkně, ale měli jsme jednu odmítačku, což nás posunulo na 4 místo....

Tak jsem se překonala a ZDE je odkaz na VIDEO :)

A tady opět nádherné fotky!!! Díky :)