6.8.2012

06.08.2012 20:35

Tak jsem se konečně dostala na aktualizaci stránek, bylo teď toho hodně a málo času..... Takže se to pokusím nějak shrnout ;)

23.-24.6 jsme jeli na závody do Prostějova. Běhalo se na dvou parkurech a někdy jsem nevěděla na jakém mám být, když jsem měla prohlídku small a vedle large :) Proto jsem většinu běhu pěkně prčila a to hlavně Míšovi, kde jsem si tratě podle sebe měnila :) S Evroušem se běhalo v celku dobře, jedna trať se nám zvlášť povedla a to byla pro nás hodně těžká. Na video se můžete podívat zde....

 

30.6-7.7 se konal úžasný tábor ve Svojanově, byla to fakt bomba. Až na to vstávání před 6 hodinou a to jsem měla ještě kliku, že někteří měli tréninky už od 5 hod :) Tento tábor byl hrozně fajn, už jenom v tom, že bylo strašně moc psích sportů a skoro všechno jsem chtěla vyzkoušet, ale moc se to nedalo stíhat, protože 2 psi a tolik akcí :) Tak jsem musela sem tam něco vynechat a nebo si to nahradit jindy. Takže co všechno jsme vyzkoušeli? Míša toho měl míň, protože hned třetí den ochraptěl (uřvaný, uřvanec, prostě furt a všude musí štěkat) a tak jsem ho všude tahala sebou, aby si nenamáhal hlasivky :( Míšova hlavní náplň byly agility, kde nás měla Marťa Konečná, zkusil si obedienci, zaběhl si coursing a seznámil se s flyballem, který pochopil velmi rychle, ale samozřejmě u toho měl svou rychlost :) Evrouš toho měl o dost víc a tak vyzkoušel co se dalo, samozřejmě běhal agi, chodil pravidelně na vystavování ( a to bych nikdy nevěřila, jak u toho může být sranda, prostě úžasná Ing. Libuška Brychtová :)) dál se panička učila házet frisbee a večer probíhal trénink se psem. Evry si taky párkrát zaběhl coursing, byl také na poslušnosti kde jsme se pokoušeli zdokonalit aport. Pak si také vyzkoušel co je to flyball a myslím, že se mu to líbilo :) a jednou přijel figurant a tak jsme si zakousali.....  K tomu všemu jsme ještě mívali večer přednášky na zajímavá témata. Nevím co jiného k tomu dodat, byl to prostě strašně fajn tábor se vším všudy, se super trenérama, organizací a super lidma okolo. Všem moc děkuji za super ztrávený týden :) a tady je video z pár tréninků...

 

11.-20.7 o čtyři dny později jsme se vydali na dovolenou do Chorvatska. Tentokrát jsme jeli ještě níž než naposledy a to do vesnice Stupin Čeline u Rogoznice. Cestu kluci zvládli bravůrně, jako vždy, jeli jsme přes noc, takže celou cestu pěkně prospali. Počasí nám také vyšlo a měli jsme celou dobu teplo a bez přeháněk. Den jsme trávili většinou na ,,naší soukromé,, pláži, kde byl za náma les a před námi molo a vstup do moře, kluci byli celou dobu na volno a tak si Evry podle potřeb chodil zaplavat do moře a lovit racky :) Večer jsme jezdili poznat okolní města a to např. Split, Primoštěn, Trogir.... Kluci byli fakt moc vzorní a myslím, že Evry takovou vodní dovolenou přímo miluje ;) a zde jsou fotečky

 

4-5.8 a konečně jsem se dostala k poslednímu týdnu a to víkend ve znamení bearded collií. V sobotu se konala Speciální výstava BD, kde posuzovala rozhodčí z Anglie Bryony Harcourt-Brown. Evry byl poprvé ve třídě pracovní a v konkurenci 4 psů. Nakonec Evry získal známku výborný 3 a panička byla spokojená, protože docela pěkně běhal a někdy i dobře stál :) V neděli jsme měli lepší aktivitu a to Mistrovství BD v agility. První běh byla hra pro ztřešťence, tedy závodníky LA1. Evry běžel pěkně, trať nebyla nijak moc těžká, ale spadla jedla laťka dolů a tak jsme získali 2 místo z 6 psů. Jumping byl úžasný, ještě teď jsem z Evryho nadšená jak pěkně běžel. Parkur jsme proběhli naprosto čiště a umístili jsme se na 1 místě z 13 bearded!!! :) Bohužel jak už to tak míváme tak když se zadaří jeden běh tak další bývá propadák a tentokrát to bylo stejně :) Agility jsme běželi hrozně, měli jsme jednu chybu a dvě odmítačky což bylo až 11místo a v součtu nám to vyšlo až na 8 místo. :) Jinak moc děkuji Soně Klímové, že nás doprovázela i přes to, že beardedku nevlastní a přežila i to trošku děsivé ubytování ;))) a tady pár fotek z víkendu