6.9.2012

06.09.2012 21:03

Opět se hrozně omlouvám, ale bylo toho hodně a zase nestíhám aktualizovat, takže to shrneme rychleji ;)

11-12.8 jsme byly na závodech v Prostějově. V sobotu nám to pěkně propršelo a neděle už byla trochu lepší. Evry v sobotu zaběhl další zkoušku  byl 2 z 12 psů a v neděli zaběhl docela solidně jumping, jinak to byla opět DISkotéka :) Míša opět svůj standart, za dva dny doběhl 5 běhů z toho zkouška na 3 místo a ostatní běhy mezi 10-19 místem z cca 30 psů :) Video tentokrát nebude, jelikož nevím jak udělat sestřih z 12 běhů :)))

19.8 jsme poprvé zajeli na coursingové závody. Bylo to trochu rozpačité, jelikož jsem nic nestíhala a v ten den jsem měla být už na táboře :) Evry běžel s dvěmi beardedkami a to Bonýskem (I´Bono Kiaora) a s druhým Bonýskem (Boomer Kasiterit). Zjistila jsem, že moc nechápu posuzování běhů, ale to nevadí, Evry si to s chutí zaběhl a užil. V prvním běhu skončil na 9 místě a v druhém běhu, kde se ztratili, skončil také na 9 místě a v součtu 10 místo :) bohužel se beardedkám na těchto závodech vůbec nedařilo a obsadily poslední místa....Ale příště to bude určitě lepší ;)

20-26.8 Konečně jsme jeli na náš tolik očekávaný tábor do Podmitrova na který jsme se těšili už od minulého roku. Opět byl se super trenérkou Martinou Vaškebovou (už třetím rokem ;)) a tentokrát ještě se stále se smějící, Nikol Hanačíkovou. Myslím, že to byla zatím nejlepší kombinace trenéru co jsem zažila ;) Na tomto táboře trénoval převážně jenom Evry a Míša běl zaslouženou dovolenou a jenom sem tam si něco zaběhl a nebo udělal pár triků. A myslím, že mu to docela vyhovovalo a dokonce ani neochraptěl jako minule :) Trénovali jsme 2x denně, a střídal se jumping a agility. Agility se běhaly na ,,pláži,, a jumping na trávě. Když jsem přijela a viděla jsem písek, tak jsem se trochu zděsila, ale když jsem odjížděla, tak jsem si přála vzít si celý povrch domů. Dokonce jsme běhali bez bot a ani jsme necítili dřevěné třísky :)

Evry si tentokrát vedl ohromně, celý tábor pěkně makal a únava na něm byla vidět až poslední den. Jinak se krásně soustředil a snažila se o sto šest, jenom kdyby ta panička zase byla lepší :) A teď to jenom někdy tak předvést na závodech :)))))

A tady je videjko :D

A díky za foto od Lucky Drápelové!!!

A ještě foto od Kristýny Machkové, díky moc holky!! :)