8.-9.9.2012

16.09.2012 22:38

Sice o týden později, ale přece, se dostávám k aktualizaci....

Minulou sobotu měl náš klub předváděčku na Leteckém dni v Olomouci. Po dlouhé úvaze zda vzít oba kluky nebo jenom jednoho, (ale kterého) :) jsem se rozhodla zariskovat a vzít oba dva. Lidí bylo hodně, hluku bylo hodně, ale kluci to ustáli oba dva dobře bez větších problému. Při předváděčce agi jsme měli malinký prostor, který ještě obehnali diváci. Kluci, ale běželi krásně a soustředěně i když skoro v díře tunelu byly děcka a to i na kladině :) Evry byl středem focení a hlazení, jelikož přece jenom on z nás všech má nejdelší chlupy :D

V neděli jsme pak jeli na závody do Zlína na dvojzkoušky s halloweenským jumpingem. Evryho jsem už poprvé přihlásila do LA2, jelikož si říkám, že jezdit na dvojzkoušky do jedniček, když už je máme složené nemá asi moc cenu. Celou dobu jsem, ale stále váhala a musím říct, že doteď nemůžu uvěřit, že Evry hned první zkoušku zaběhl čistě a skončil na 2 místě na výbornou!!! Ještě teď z toho mám radost :))) Míša ten se taky nenechal zahanbit a i když panička byla hodně zoufala, z té jeho zkoušky, a moc si nevěřila, že by si trať zapamatovala, tak i přes komplikace na začátku jsme ji doběhli a skončil na 2místě. Halloweenský jumping dopadl s Evrym Diskem a to velmi rychle, protože jsem přes masku moc neviděla kde je pes a kam mám běžet :D S Míšou to dopadlo trochu líp a to 7místo.... Druhá zkouška s Míšou opět 2 místo a už trochu lepší běh se zhozeným dvojskokem na konci. Evry byl bohužel trošku víc nadšený a i přes moje řvaní ,,bum,, Evrymu nechtělo dojít, že je to houpačka a prolítl jí a trochu s panikou v očích z ní hapal. Proto jsme radši houpačku proběhli ještě jednou a pak doběhli docela solidně do cíle :D

A tady je pak video ze závodů....